uitnodiginsbrief 2024

Op zaterdag 28 december organiseert de Dedemsvaartse Damclub D.D.D. in samenwerking met de Vrieling   adviesgroep het:

35e Vrieling Damtoernooi

Deelname is mogelijk in de Ere-Hoofd-Eerste en Tweede klasse en eventueel jeugdklasse.

Het inschrijfgeld is  € 6,00 jeugdspelers t/m 16 jaar betalen € 3,00.  Graag   vooraf per bank het   inschrijfgeld overmaken op rekeningnummer NL97ABNA0459622838 t.n.v.  J. Siegers onder   vermelding "   deelnemer 34e Vrieling toernooi ". Deelname is dan op basis van datum van ontvangst van het inschrijfgeld.

( maximaal 136 deelnemers )

Er wordt gespeeld in groepen van vier personen, per groep zijn er twee prijzen te verdienen. De eerste prijs       bestaat uit een kratje  met streekproducten, de tweede prijs is de overbekende rollade. De extra prijzen voor   de poulewinnaars zijn ook dit jaar weer geldprijzen.

Waar                   : de Baron, Julianastraat 54, Dedemsvaart.  Tel. 0523-612135 ( parkeren achter het gebouw ).

Aanvang              : 10.00 uur

Speltempo           : één uur per speler per partij

Inlichtingen bij    :Gert Brink       tel. 0523-266924    gertbrink53@hotmail.com

Voor de voorlopige deelnemerslijst zie onze website www.damclub-dedemsvaart.nl

In de hal van de Baron is aanwezig Andrew Tjon A Ong met zijn damboekenshop????